
Edu läbi firmasisese arengu
Lõuna-Korea autotööstus HYUNDAI loodi Chung Ju-Yung’i poolt 1967. Ettevõte, mis asub Seoul’is, alustas litsentsi alusel Ford Corina tootmist, mis on Inglise versioon Ford Taunus’est. Esimene firmasisene mudel, väikeauto Pony, ilmus 1975.aastal. Alates 1983.aastast eksporditi seda Kanadasse ja Mehhikosse ning aastast 1984 ka USA-sse. HYUNDAI tootis ka veoautosid ning tarbesõidukeid. 1980ndate keskpaigas alustati suurveokite ja busside tootmist. Kuigi sageli kasutati Mitsubishi tehnoloogiat, mindi täielikult üle firmasisestele arendustele 1990ndatel. Praegu on HYUNDAI’l lai valik kõigis klassides, samuti maasturid, kaubikud, pikapveokid, transporterid, tarbesõidukid ja bussid. Tänu oma konkurendi Kia ülevõtmisele 1998.aastal on HYUNDAI suuruselt viies autotootja maailmas. Suur osa sõidukeid eksporditakse naaberregioonidesse Ida-Aasias ja ka Põhja-Ameerikasse ning Euroopasse. Koos Kia’ga on neil uurimis- ja arenduskeskus Rüsselsheim’is.
Nõudlik sõidukitehnoloogia Lõuna-Koreast
Esialgu iseloomustasid kaubamärgi turupositsiooni (väga) väikesed autod. Mudelit Pony toodeti pikka aega ning hiljem asendati mudeliga Accent, millest on tänaseks saanud i20. Aastatel 1997-2002 jõudis turule väga väike auto Atos ning vahemikus 2002-2008 anti välja väikeauto Getz, mis on järje saanud mudeli i10 näol.
Väikeautost luksussedaanini
Väljakujunenud kompaktklassi sedaanid ja universaalid seeriast Lantra /Elantra asendati Saksamaal moodsate i30 sõidukitega. Endiseid mudelinimesid kasutatakse paljudel eksportturgudel tänaseni. Suured keskklassi sedaanid ja universaalid seeriast i 40 on asendus mudelile Sonata ning need võib leida klassi võrra kõrgemalt. Kupee Veloster on osa sportlikust segmendist. Kõrgem keskklass koosneb Saksamaal seeriatest XG 30, XG 350 ja Grandeur. Ka luksussedaani Genesis pakutakse selles kategoorias; see mudel tuli mudeli Centennial asemele, mida Saksamaal ei turustatud. Ametlikust ekspordiprogrammist Euroopasse kuulub ka sedaan Equus. Teised tulusad sõidukid on kompaktne kaubik ix 20 ning hästiostetud maasturid Santa Fe ja Grand Santa Fe. Väga populaarsed on ka ix 35 ning ix 55, mis kinnitavad tugevalt kanda nelikveoga sõidukite turul. Ix 35 on saadaval ka kütuseelemendi tehnoloogiaga versioonis. HYUNDAi H-1 on kõrgelt hinnatud ärisektoris ning on saadaval kui transporter (Cargo) ning väikekaubik (Travel). Pakume ulatuslikku valikut varuosi HYUNDAI ja Kia sõidukitele.