
Isuzu päritolu
Selle Jaapani autotootja alguslugu viib meid aastasse 1916, kui laevatehas ja Tokyo elektrienergia ettevõte hakkasid Briti fabrikaator Wolseley-le autosid tootma. Sellele järgnevalt jõudis peagi turule esimene firmasisene sõiduk. Teise maailmasõja ajal olid põhitootmises soomukid. 1949.aastal võttis frima nimeks Isuzu, mis viitab samanimelisele jõele.
Esimene edu General Motors’i kaudu
Esimene auto nimega Minx toodeti litsentsi alusel Briti autogrupile Roostes aastal 1956. Pärast koostöö lõppu Briti partneriga alustas ettevõte 1960ndatel oma sõidukitüüpide väljaarendamist; Jaapanist välja need siiki eriti ei jõudnud. General Motors’i kaasamine USA-st 1971.aastal andis tulemuseks Isuzu Gemini, mis levis üle kogu maailma. Tänu koostööle GM-iga, kuhu kuulus ka Opel, oli Gemini iseloomulikult sarnane endisele Opel Kadett’ile. Seda sõidukit toodeti aastatel 1974-2000, kuid Saksamaale eksporti ei toimunud. 1980ndatel tulid välja ka mudelid Aska ja Piazza.
Isuzu mudelid Saksamaal
Alates 1990. aastast on see autotootja tootnud erinevaid maastureid, tarbesõidukeid ja busse. Antud maastureid müüvad ka Honda ja GM tütarettevõte Opel (Euroopa), Vauxhaull (USA) ja Holden (Austraalia). Euroopas on üks Isuzu mootoritehas Saksamaal ja üks Poolas. Euroopas müüdud maastur Trooper asendati 2002.aastal pikapiga D-Max. Lisaks toodetakse ka kaubikut Panther ning maasturit MU-7. Pikapi D-Max kõrval teisi Isuzu sõidukeid Saksamaal ei pakuta, sest müügiosakond on alles väljatöötamisel. Diiselmootoriga Trooper on tundlikum kui bensiinimootoriga. Pöörake tähelepanu kere korrisioonile, eriti rattakastidele ning aluspõhjale, kuna need on haavatavad osad. Meie veebipoest saate tellida varu- ja kuluosi kui ka lehtmetallist osasid maasturile Trooper. Pakume ka valikud soodsaid osasid pikapile D-Max.