
MG loodi auto kaubamärgina 1923. aastal Inglismaal Oxfordis nime all Morris Garages. Selle esimeseks juhiks oli Cecil Kimber ning firma tegeles Inglise tootja Morrise sõidukite optilise ja tehnilise uuendamisega. Nad alustasid sportlike sedaanidega nagu 14/28 ja 14/40. Esimeseks suureks eduks oli väike kaheistmeline Roadster Midget, mis pani aluse MG sportautode suurele traditsioonile. Roadster oli sõiduk, mis suurendas kaubamärgi hiilgust pärast Teist maailmasõda, kuigi kaubamärgi tootevalikus olid ka erinevate suurustega sedaanid. 1950ndatel ühines MG Nuffield Groupiga ning hiljem British Leyland Motor Corporationiga, mis hõlmas ka kaubamärke Austin, Morris, Triumph ja Jaguar. Algas erinevate kaubamärkide masstootmine. MG-d peeti sobivaks kaubamärgiks sportlikele ja elustiilile orienteeritud klientidele. Olemasolevate mudelite arendamine polnud nii oluline. See oli nii kogu MG Rover Groupis oldud aja jooksul. Pärast lühikest vahepala Rover Groupis müüs endine BMW omanik kaubamärgi Hiina investoritele. Täna kuulub MG Shanhai Automotive Groupi ning toodab Birminghamis üsna piiratud arvul sportlikke kupeesid ja Roadstereid.
Sportlikud sõidukid Briti traditsioonis
Kaubamärk esindab ületamatult klassikalise Briti Roadsteri traditsiooni. Kuigi esimesed mudelid 14/28 ja 14/40 1920. aastal olid sportlikud sedaanid, siis väike 1928. aastal esitletud Roadster defineeris olemuse. Edukad sportlikud C-, Q- ja R-tüüpi mudelid, mis kõik olid tuletatud Midgetist, aga ka T-tüüp, mis asendas algupärast Midgetit, aitasid imidži loomisele kaasa. Siiski olid endiselt olemas sedaanid nagu Magnette, mida hiljem asendusid SA, VA ja WA mudelitega. Pärast Teist maailmasõda olid sportlikud kaheistmelised mudelid, nagu värskelt uuendatud Midget, just need, mis muutsid MG välisturgudel edukaks. Nuttfield Groupi ning hiljem British Motor Corporationi all olles ega ka British Leylandi kaubamärgina uusi arendusi ei tehtud. Seega, uus Midget põhines Austin Healey masstoodangul. Kuue- ja kaheksasilindrilistel mudelitel olid erinevate kaubamärkide mootorid. Rover Groupi all esindab kaubamärk eelkõige standardmudelite sportlikke tippversioone.