Vali sõiduki

Otsing

Autovaruosade kataloog OPEL: kõikide mudelite varuosad OPEL

Kõige populaarsemad autoosad OPEL osade kataloogist

Tellige kvaliteetne OPEL varuosad soodne online

Meie autoosade kataloogis leiate kõik OPEL varuosad

Sophie Opel, 1895. aastal surnud Adam Opeli lesk, hakkas autosid ehitama oma õmblusmasinatehases 1895. aastal. Ta võttis üle Anhaltische Mootoritehase, mis kuulus Dessaust pärit lukksepale Friedrich Lutzmann, kes esitles esimest mootorsõidukit Rüsselsheimist IAA mootorinäitusel 1897. aastal Berliinis. Algul pakkusid nad erinevaid keresid ja mootoreid. 1902. aastal esitlesid nad kahesilindrilist mootorit ja 1904. aastal neljasilindrilist mootorit. Pärast võidusõidu võitu 1907. aastal sai Opelist Saksa keisri varustaja. 1912. aastal tootis tehas 3000 autot ning nad jätkasid sõiduautode tootmist Esimese maailmasõja ajal. Pärast seda sai Opelist esimene Saksa tehas, mis oli varustatud konveieriga.

1928. aastal tootis Adam Opel KG (usaldusühing) juba 43 000 sõidukit ja oli suurim autotootja Saksamaal. 1928. aastal muutsid nad oma juriidilist ehitust usaldusühingust aktsiaseltsiks (AG). Sophia Opeli poeg müüs nende aktsiad Ameerika autotootjale General Motors. 1931. aastal kuulus kogu grupp ameeriklastele.

1937. aastal oli grupp suurim autotootja Euroopas, olles ehitanud 137 000 sõidukit 1938. aastal olid nad suurim välistulu teeniia natsionaalsotsialistlikule Saksamaale. Kuigi tehas kuulus ameeriklastele, katkestati Teise maailmasõja ajal sõiduautode tootmine ning nad tootsid transportsõidukeid ja relvastust sõjaväele. 1944. aastal said Rüsselheimi ja Brandenburgi tehased õhurünnakutes tõsiselt kannatada. 1945. aastal ei ehitanud Opel mitte ühtegi sõidukit. Hüvitislepingute täitmiseks otsustasid võidukad jõud 1946. aastal Kadetti tootmisvahendid viia Nõukogude Liitu. Seal toodeti Kadetti Moskvitš 400 nime all.

General Motors võttis grupi üle 1948. aasta novembris ning 1950ndatel olid lisaks VW Käferile kõige populaarsemad mudelid Saksamaal Rekord, Olympia ja Olympia Rekord. Uues tehases Bochumis anti välja ka uus Kadetti versioon, mis oli saadaval sedaani, furgooni ja autoelamuna.

Juhataja Lopezi liigne kokkuhoiupoliitika 1990ndate keskel päädis kvaliteediprobleemidega ja kaubamärgi imidži kaotusega, mis oli eeliseks selle peamisele konkurendile VW-le. Praeguses mudelite valikus on 13 mudelit, alustades väga väikestest autodest nagu Adam, Corsa, Astra, Ampera, Cascada, kuni keskklassi autoni Insigna. Mahtuniversaal Meriva, van Zafira, maastur Mokka, aga ka väikesed kaubikud Vivaro ja Movano on ka praegu saadaval.

Võimalik, et probleemid alusraamiga ilmnevad pärast läbisõitu 150 000 või enam. Probleeme võib tekkida ka interjööris ja mootoris, mis on tingitud säästupoliitikast. Seetõttu ei pea kasutatud materjalid vastu nii kaua, kui peaks. Meie veebipoest leiate oma sõidukile kõik vajalikud varu- ja kuluosad.

Ostukorv

0 Artiklid, 0,00 €

Kassasse
Logi sisse
Unustasid parooli? Uus klient? Registreerige nüüd
INFOBOX

Tasuta tarne

iga tellimuse korra, mis on suurem kui 120 € kaupade väärtusega
  • OPEL autovaruosad tarne koos UPS
  • OPEL varuosad tarne koos GLS
  • OPEL auto varuosadeks tarne koos DHL
:

Turvaline ühendus

Maksemeetodid
  • Ostmine OPEL sõiduatode varuosad koos visa maksemeetod
  • Ostmine OPEL varuosad autole koos mc maksemeetod
  • Originaal varuosad OPEL ostmine amex maksemeetod
  • Ostmine OPEL autode varuosad koos paypal maksemeetod
Esmaspäev - Reede: 09:00 - 00:00

KLIENDI LIIN

+372 880 3336

Aadress

Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin Saksamaa
Näidata kaardil