
Juba 1895. aastal lõid hr Laurin ja hr Klement endises Austria-Ungaris, tänapäevases Tšehhi Vabariigis kaubamärgi, mis nüüd kuulub vanimale autotootjale maailmas. Algselt ehitasid nad abimootoritega jalgrattaid, millele 1899. aastal lisandusid mootorrattad ja 1905. aastal autod. Pärast mõningaid probleeme Esimese maailmasõja abil ostis 1925. aastal firma ära insenerifirma Skoda. 1945. aastal, mil astuti endisesse Nõukogude Liitu ja kommunismi, firma riigistati. 1950ndate alguses ja keskel tootis Skoda väikeautosid ja keskklassi autosid, aga ka voolujoonelist kabrioletti Felicia. 1955. aastal ei suutnud nad Idabloki tootjatega võistelda ja hakkasid arendama VW Käferist inspireeritud tagamootoritega sõiduautosid. 1960ndatel tootsid nad ainult keskklassi sõidukeid Ida jaoks ja neil õnnestus jõuda 10-protsendilise turuosaluseni endises Saksa Demokraatlikus Vabariigis. Skoda hakkas uuesti tootma esimootoriga autosid alles 1987. aastal. Selleks oli läänes toodetud Favorit.
Pärast Berliini müüri langemist hakkas Tšehhi valitsus tehast erastama ja müüs selle 1991. aastal Volkswagen Groupile, mis tähendas kaubamärgi jaoks uskumatut taastumist. Skoda autod monteeritakse VW platvormile ja neid on seitse eri mudelit.
Uue mudelivaliku alguses pakub Skoda väga väikest autot Citigo. Populaarne väikeauto Fabia ja keskklassi auto Octavia põhinevad samuti VW kerel (Golfi platvorm) ja neid toodetakse pea ainult VW komponentidest. Rapid on järjekordne keskklassi auto, kuid Superb kuulub juba kõrgklassi sedaanide hulka. Nad pakuvad ka peresõbralikku mahtuniversaali Roomster, mis on samas klassis nagu Nissan Note, Citroën C3 ja Ford B-Max. Skoda pakyb nelikveoga maastikuautot, mis konkureerib autodega Jeep Renegade, Dacia Duster ja Suzuki SX4 S-Cross.
VW tehnoloogia tõttu esineb autodel samu probleeme nagu Golfi mudlitel, näiteks kiiresti läbi põlevad esitulede lambipirnid ja aeg-ajalt ära kukkuvad interjöriosad.
Me pakume teie autole vajalikke varu- ja kuluosi. Sobivad varuosad leiate, kui kasutate meie kodulehel KBA-numbreid.