Tahma- / partiklifilter auto
Tahma- / partiklifilter meie e-poes
Arvestades järjest rangemaid Euroopa Liidu direktiive heitgaaside normide osas, on tahmafiltril üha tähtsam osa diiselautode väljalaskesüsteemis. Esimest korda paigaldati tahmafilter 1985. aastal S-klassi Mercedes-Benzile. Uuematel mudelitel on standardvarustuses kollektorite ja katalüüsneutralisaatori vahel. 2007. aastast rahastab riik tahmaosakeste vähendamise süsteemi paigaldamist vanematele sõidukitele.
HJS tahmafiltrid ja teised tuntud tootjadKõige tähtsamate tahmafiltrite tootjate seas on HJS, mis varustab originaalvarustusega selliseid kaubamärke nagu VW, AUDI ja SKODA. Teised tuntud ja usaldusväärsed nimed on EBERSPÄCHER ja ERNST.
Tahmafiltri puhastamine ja selle vastupidavusTahmafiltri läbisõidus mängivad rolli mitmed faktorid. Näiteks see, kas diislis kasutatakse kütuselisandeid või mitte. Lisanditega kütusesüsteeme kasutavad teiste hulgas PEUGEOT ja CITROEN ning osaliselt ka FORD ja MAZDA. Nendes süsteemides tuleb lisandit uuesti panna iga 60,000 km tagant ja tahmafiltrit vahetada umbes iga 120,000 km tagant.
Kõik Saksa süsteemid kasutavad ilma lisanditeta süsteeme ning neid tuleb puhastada iga 120 000-180 000 km tagant. ADAC ei soovita tahmafiltrit puhastada, kuna selleks kuluv pingutus ja rahaline kulu pole proportsioonis uue ostmisega. Mõned tänapäevased tooted on loodud kestma kogu auto eluea. See sõltub suuresti sõidustiilist ja sellest, kas tihti sõidetakse lühikesi otsi, kuna see võib päädida tahmafiltri ummistumisega.
Tahmafiltri vahetamineTahmafiltri vahetamine pole lihtne isegi tehnikaalaselt andekate inimeste jaoks. Professionaalidel kulub selleks kaks kuni kolm tundi. Olenevalt mudelist tuleb lahti võtta veel mõned osad, näiteks lambdaandur.
Uued originaalosad odava hinnagaVigast tahmafiltrit pole lihtne vahetada ning tihti kulub selleks üle 1000 euro. Meie internetipoest leiate odava alternatiivi HJS tahmafiltrile ja palju teisi osasid erinevatelt tuntud kaubamärkidelt. Tellige uusi originaalosi odavalt ja ööpäevaringselt. Erinevate turvaliste makseviisidega, kiire kohaletoimetamisega ja kompetentse teenindusega oleme me usaldusväärne partner hinnatundlikele klientidele.
Rohkem varuosad kategoorias Väljalaskesüsteem
- Materjal: Kordieriit
- tootja heitgaasinormi jaoks: Up to Euro 5
- Pikkus (mm): 300
- Katalüsaatoritüüp: ilma katalüsaatorita
- sobiv mootortüübi jaoks: Diisel
- Pikkus (mm): 670
- Kaal (kg): 5,0
- tootja heitgaasinormi jaoks: Euro 4 / Euro 5
- Väljalaskesüsteem: Sõidukile tehases sisseehitatud tahma-/partiklifiltriga
- Katalüsaatoritüüp: Katalüsaatoriga sõidukile
- Piirangutega toode / piirangu info 2: koos osadega, koos montaažikomplektiga
- Materjal tahma-/partiklifilter: Kordieriit
- Kontrolltähistus: E24-103R
- Piirangutega toode / piirangu info 2: koos montaažikomplektiga
- ainult ühenduses koos: QPPI11188A
- Materjal: Kordieriit
- ECE / ABE heakskiiduga
- Pikkus (mm): 450
- Kaal (kg): 7,8
- Materjal: Kordieriit
- Sõidukivarustus: Sõidukile koos OBD
- EG/ECE - kõlblik
- Heitgaaside normatiiv: Euro 6
- Katalüsaatoritüüp: katalüütilise taandamisega NOx-i püüduriga
- Maht(liiter): 5
- Konteineri tüüp: Kanister
- piirangu info: CLEANER DPF/FAP
- Kaal (kg): 6,8
- Piirangutega toode / piirangu info 2: koos osadega
- Heitgaaside normatiiv: Euro 4
- Läbimõõt [mm]: 60
- Katalüsaatoritüüp: Katalüsaatoriga sõidukile
- Materjal: Kordieriit
- Installatsiooni pool: ees
- sobiv mootortüübi jaoks: Diisel
- Pikkus (mm): 600
- Heitgaaside normatiiv: Euro 5
- Piirangutega toode / piirangu info 2: koos montaažikomplektiga
- Materjal: Ränikarbiid
- Kontrolltähistus: E24-103R
- ainult ühenduses koos: FK11188, PP11188A
- Materjal: Kordieriit
- piirangu info: Non-approved
- Toode täidetud: Euro 5
- Konteineri tüüp: Pudel
- Maht (ml): 475
- Tehnilisi andmeid jälgida: +